Retour beleid

GELIEVE TE NOTEREN: WIJ BIEDEN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN AAN, ER ZIJN KOSTEN VERBONDEN AAN EEN RETOUR.


Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat is mogelijk.
Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
De retourzending moet echter voldoen aan de volgende voorwaarden:

  1. De bestelling bevat nog alle bijbehorende onderdelen en componenten en de verpakking is in dezelfde staat als waarin je het product hebt ontvangen.
  2. Normaal gebruik van het product is zichtbaar, schade door onzorgvuldig gebruik is uitgesloten.
  3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, moeten grondig gereinigd zijn voordat het retourproces wordt gestart.
  4. Het product moet direct bij ontvangst als defect zijn vastgesteld.
  5. We behouden ons het recht voor om de verzendkosten aan de klant door te berekenen.
  6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt. Als aan de voorwaarden is voldaan, wordt het retour officieel bevestigd binnen deze termijn.
  7. We behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als we vermoeden dat het product is gebruikt of beschadigd buiten onze schuld.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als jouw bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet, doe dan het volgende:

  • Stuur een e-mail naar: info@felova-amsterdam.nl
  • Vermeld in de e-mail:
    • Bestelnummer
    • Reden van retouraanvraag
    • Foto van het product bij breuk
    • Voornaam + achternaam van de klant
    • Adres van de klant

Wij nemen daarna contact met je op en geven je het correcte retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender op het pakket, maar wacht op ons antwoord.
De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.


Annuleringsvoorwaarden

Consumenten hebben een herroepingsrecht zoals hieronder beschreven, mits zij een natuurlijk persoon zijn die de bestelling niet plaatst voor beroepsmatige of commerciële doeleinden.

A. Herroepingsrecht

De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde (die niet de vervoerder is) de laatste goederen heeft ontvangen.

Belangrijk:
Omdat we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen onmiddellijk verwerkt na plaatsing. Hierdoor kunnen we het verzendproces niet meer onderbreken, en is annulering niet meer mogelijk zodra de goederen onderweg zijn.

Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing om de aankoop te annuleren.
De herroeping wordt pas voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen.
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de koper.

Pakket al onderweg?

Onze producten worden verzonden vanuit Azië, waardoor er langere levertijden kunnen zijn.
Als de goederen al onderweg zijn, is annuleren niet meer mogelijk.
Wacht dan tot je het pakket hebt ontvangen en retourneer het vervolgens volgens de instructies.
Je mag ons wel vooraf informeren over de annulering.
Voor een snelle afhandeling vragen we je een verzendbewijs mee te sturen.

Gevolgen van herroeping

Als je de aankoop herroept:

  • Ontvang je alle betalingen van ons terug, exclusief verzendkosten.
  • Wij betalen je terug binnen 14 dagen na ontvangst van je herroepingsverzoek én de goederen.
  • De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee jij hebt betaald.
  • Je wordt niet extra in rekening gebracht voor de terugbetaling.

Let op: Alle retouren moeten op eigen kosten worden verzonden naar ons centrale magazijn in Azië.